HÁZHOZSZÁLLÍTÁS FUTÁRSZOLGÁLATTAL
Amennyiben szállítási módként rendelése feladásakor a szállítási módok közül a „Házhozszállítás futárral” alternatíva mellett dönt, úgy megrendelését futárszolgálattal juttatjuk el Önhöz. Ez a szállítás Ön számára legkényelmesebb módja, hiszen boraink közvetlenül Önhöz érkeznek. Ha a csomag kiszállítását nem a saját lakcímére, hanem pl. munkahelyi címre kéri, akkor kérjük ügyeljen arra, hogy a pontos szállítási cím tartalmazza a Cég vagy Intézmény nevét is.
A rendelt árut a megrendelés leadásától számított legkésőbb 5 munkanapon belül szállítjuk ki.
Az Ön által megadott szállítási adatokat továbbítjuk partnerünknek, az MPL futárszolgálatnak, akik az Ön által megadott szállítási címre viszik ki a megrendelt termék(ek)et, ahol azt helyben, személyesen veheti át.
A kiszállítást megelőzően e-mailben értesítést küldünk a szállított csomag küldeményazonosítójáról. Ez alapján Ön nyomon követheti csomagját a https://www.posta.hu/ikrnyomkovproxy/ webcímen.
A Posta a postacsomagok háznál/telephelyen történő kézbesítését munkanapokon 8-17 óra között – a címzett első kézbesítési kísérletet követő eltérő rendelkezése hiányában – kétszer kísérli meg.
Az első kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén, a címiraton feltüntetett címzett belföldi telefonszámán a Posta – az értesítő hátrahagyását vagy az értesítés küldését megelőzően – megkísérli egyeztetni a másodszori kézbesítés időpontját, amely legfeljebb az első kézbesítési kísérlet napjától számított 5. munkanap lehet. Az első kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén a Posta a postacsomag érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről – a jelen terméklapon feltüntetett eltérő rendelkezés hiányában – értesítőt hagy hátra vagy értesítést küld, melyen feljegyzi a kézbesítési kísérlet dátumát (hónap, nap, időpont) valamint
a) az egyeztetési kísérlet sikertelensége esetén azt a belföldi telefonszámot, amelyen a másodszori kézbesítés időpontját a címzett egyeztetheti;
b) az egyeztetési kísérlet sikeressége esetén a postacsomag második kézbesítési kísérletének egyeztetett idejét.
Kérjük, hogy a csomag átvételénél először győződjön meg róla, hogy az külsőleg sérülésmentes-e, csak ez után írja alá az átvételi elismervényt. Amennyiben sérült csomagolásban érkezett önhöz a csomag, és/vagy a termék sérülését is észleli, az eseményről jegyzőkönyv felvétele kötelező, melyet a kiszállítást végző MPL Futárszolgálat munkatársa Önnel együtt készít el a hibás kiszállítással egyidejűleg. Kérjük ilyen esetben ne vegye át a sérült csomagot és haladéktalanul jelezze a problémát pincészetünk felé, hogy azt mielőbb orvosolhassuk.
Telefon: 06/30-746-8219
E-mail: info@debreczenipince.hu
Személyes átvétel
Amennyiben úgy dönt, hogy a megrendelt termékeket közvetlenül társaságunktól veszi át személyesen, úgy válassza a Pénztár oldalon az „Személyes átvétel” pontot a szállítási módok közül.
Személyesen, akár az Etyek Újhegyi úton lévő Kóstoló pincénkben, akár az UNO-Borklubnál, a Budapest XXII. kerület Mária Terézia u. 60-ban veszi át a csomagját, Önt nem terheli semmilyen szállítási költség.
A megrendelés átvételére - előzetes telefonos egyeztetés alapján - az alábbiak szerint van lehetőség:
Budafokon
Hétfő-Csütörtökig: 09:00 – 15:00
Pénteken 09:00 - 12:00
Etyeken
Hétfőn 10:00-20:00,
Pénteken 11:00-16:00,
Szombaton 11:00-16:00