Általános Szerződési Feltételek
ÁLTALÁNOS TUDNIVALÓK
Webáruházunkban Önnek nem szükséges regisztrálnia ahhoz, hogy vásárolni tudjon. Visszatérő vásárlóinknak azonban javasoljuk a gyorsabb és precízebb rendelést elősegítő regisztrációt, ahol a szállítási és számlázási adatok megadására kerül sor. A rendelés teljesítésére az alább közölt feltételek érvényesek, a rendelés feladásával Ön elfogadja ezeket.A webáruházban feltüntetett termékek ára bruttó ár, a kosárba helyezett tételeknél kerül részletezésre az ÁFA értéke. Amennyiben technikai okok miatt téves ár vagy már nem kapható termék jelenik meg a webáruházban, illetve, ha nem áll épp rendelkezésre a megrendelt mennyiség valamely termékből, a csomag elküldése előtt egyeztetünk Önnel telefonon vagy e-mail-ben. Az ilyen megrendeléseket csak ezt követően vesszük érvényesnek. Ezért az oldalunkon szereplő termékek és árak nem minősülnek ajánlattételnek, csupán tájékoztató jellegűek.A Vasztély Borfalu Kft szabadon élhet a portál-tartalom megváltoztatásának jogával, beleértve az árakat és egyéb díjakat is. Bármikor módosíthatja az Általános Szerződési Feltételeket is. Az esetleges módosítás a weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba.A weboldal elemeinek jogtulajdonosi hozzájárulás nélküli felhasználása a szerzői jogok megsértése miatt jogkövetkezményekkel járhat.Webáruházunk nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő az általános szerződési feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.A WEBÁRUHÁZBAN TÖRTÉNŐ VÁSÁRLÁS LÉPÉSEI:Bejelentkezés/regisztráció: Webáruházunkban Ön regisztráció nélkül is tud vásárolni, ez esetben nem kell bejelentkeznie. Ellenben ha regisztrálni szeretne, akkor a jobb felső sarokban lévő REGISZTRÁCIÓ gombra kattintva regisztrálhat adatai megadásával vagy beléphet a már korábban megtörtént regisztráció esetén bejelentkezési neve és jelszava begépelésével.A termék kiválasztása: A kategóriák oldalról ki tudja választani a megrendelni kívánt termék(ek)et. A termék képére vagy a VÁSÁRLÁS gombra kattintva láthatja az adott termék adatlapját, ahol további információkat kaphat a termékről. Itt megadhatja, hogy hány darabot rendelne a rendelkezésre álló változatokból, majd a KOSÁRBA gombbal hozzáadhatja vásárlói kosarához. A bal oldalon levő TERMÉKKERESŐ funkcióval közvetlenül is a kívánt termékre kereshet.Megrendelés: Miután végzett a termékek kiválasztásával, a jobb felső sarokban lévő KOSÁR TARTALMA feliratra kattintva megkezdheti a termékek megrendelését. A következő oldalakon 4 lépésben juthat el a rendelendő tételek megadásától a tényleges megrendelésig. Útközben még módosíthatja a egyes termékek mennyiségét, vagy megadhat szállítási címtől eltérő számlázási címet is. A negyedik lépésben végül a MEGRENDELÉS ELKÜLDÉSE gomb megnyomásával juttathatja el hozzánk megrendelését.Rendelés visszaigazolása: Megrendeléséről visszaigazoló emailt küldünk az Ön által megadott email címre. Ha a megrendelést követő három órán belül ez nem érkezik meg Önhöz, kérjük, ne küldje el újból megrendelését, hanem vegye fel velünk a kapcsolatot az info@debreczenipince.hu e-mail címen.A küldemények átvétele/kiszállítása: A webáruházban kiválasztott termékeket házhozszállítással juttatjuk el Önhöz vagy raktárunkban személyesen is átveheti. Amennyiben a kiválasztott terméket házhozszállítással rendeli meg, úgy azt a rendeléstől számított 5 munkanapon belül az MPL futárszolgálat juttatja el Önhöz. Házhozszállítás esetén a csomaghoz ÁFA-s számlát mellékelünk. Ez esetben Ön fizethet a rendelés leadásakor előre utalással, bankkártyával vagy készpénzzel a szállítást végző futárnak.Az MPL a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni a címzett részére.Az első kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén, a címiraton feltüntetett címzett belföldi telefonszámán a Posta – az értesítő hátrahagyását vagy az értesítés küldését megelőzően – megkísérli egyeztetni a másodszori kézbesítés időpontját, amely legfeljebb az első kézbesítési kísérlet napjától számított 5. munkanap lehet. Az első kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén a Posta a postacsomag érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről – a jelen terméklapon feltüntetett eltérő rendelkezés hiányában – értesítőt hagy hátra vagy értesítést küld, melyen feljegyzi a kézbesítési kísérlet dátumát (hónap, nap, időpont) valamint
a) az egyeztetési kísérlet sikertelensége esetén azt a belföldi telefonszámot, amelyen a másodszori kézbesítés időpontját a címzett egyeztetheti;
b) az egyeztetési kísérlet sikeressége esetén a postacsomag második kézbesítési kísérletének egyeztetett idejét.A kézbesítés kétszeri sikertelenségét követően az MPL a címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a postahelyet illetve őrzési időt, ahol és ameddig a jogosult átveheti a csomagot. Amennyiben az őrzési idő elteltével a csomag nem került átvételre, úgy a megrendelést töröljük.
Lehetősége van a megrendelt termékeket a Vasztély Borfalu Kft. telephelyén (2091 Etyek, Újhegyi út 83.) vagy az UNO-Borklubnál (BP, XXII. ker. Mária Terézia út 60.), személyesen is átvenni előzetes telefonos (Tel: (0036) 30 746-8220) egyeztetést követően. Fizetésre ilyenkor személyesen készpénzben, vagy bankkártyával vagy a rendelés leadásakor előre utalással, vagy bankkártyával van lehetősége.A házhozszállítás költsége + az utánvét díja Magyarországon belül:1-19 999 Ft rendelési értékhatár között: 5.000 Ft20.000 Ft rendelési érték felett: ingyenes.A VÁSÁRLÁSTÓL VALÓ ELÁLLÁS JOGA, MÓDJA, KÖVETKEZMÉNYEIA Távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) számú kormányrendelet rendelkezései alapján a vásárló az áru átvételét követő 8 munkanapon belül, indoklás nélkül elállhat a vásárlástól. A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette, ennek igazolására a kiszállításkor kapott számla szolgál. A terméket eredeti, sértetlen állapotban kell a számlával együtt visszajuttatnia a Vasztély Borfalu Kft. székhelyére (1124 Budapest, Thomán I. u. 16. 1. lph.2/1.). A postán részünkre elküldött, posta hibájából meg nem érkezett csomagokért felelősséget nem tudunk vállalni. A Vasztély Borfalu Kft kizárólag új állapotú (sérülésmentes, hiánytalan tartalmú) termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat megtéríteni.Az elállási jog gyakorlása semmilyen többletköltséget nem jelent az Ön számára, a termék visszajuttatásáról azonban Önnek kell gondoskodnia és ennek költségét viselnie. Amennyiben a 8 munkanapon belüli elállás jogán visszaküldött csomag megfelel a fenti feltételeknek, a Vasztély Borfalu Kft kötelezettséget vállal arra, hogy a vételárat a hatályos jogszabályokban rögzítetteknek megfelelően, a csomag átvételét követő 30 napon belül hiánytalanul visszautalja a vásárló részére az előzetesen megadott számlaszámra, vagy az áru személyes raktárba való eljuttatása esetén, készpénzben fizeti vissza.SÉRÜLT, HIBÁS TERMÉK CSERÉJEA Vasztély Borfalu Kft az egyik legfőbb szempontnak tartja, hogy az eladott áruk minősége minden esetben megfeleljen az elvárásoknak. Azonban ha a termék mégis gyártási hibás és ezt munkatársunk nem vette észre csomagoláskor, úgy raktárunkba visszajuttatva, számla ellenében 3 napon belül kicseréljük, vagy ha nincs már az adott termékből raktáron, levásárolhatja az árát.Előfordulhat, hogy szállítás közben sérül meg a termék, ezért kérjük, minden esetben az áru átvételét követően, a futár előtt ellenőrizze annak épségét, máskülönben nem áll módunkban visszatéríteni sérült áru vételárát!Amennyiben a vásárló megrendelését személyes átvétellel kérte, de mégsem veszi át a Vasztély Borfalu Kft. telephelyén vagy átvételi szándékát nem erősíti meg telefonon illetve emailben 15 napon belül, a megrendelését stornózzuk a rendszerünkből.A termékekkel, szállítással vagy a vásárlási feltételekkel kapcsolatban az alábbi elérhetőségeken kaphat bővebb felvilágosítást:E-mail: info@debreczenipince.huTel: (0036) 30-746-8220