Általános Szerződési Feltételek

ÁLTALÁNOS TUDNIVALÓK

Webáruházunkban Önnek nem szükséges regisztrálnia ahhoz, hogy vásárolni tudjon. Visszatérő vásárlóinknak azonban javasoljuk a gyorsabb és precízebb rendelést elősegítő regisztrációt, ahol a szállítási és számlázási adatok megadására kerül sor. A rendelés teljesítésére az alább közölt feltételek érvényesek, a rendelés feladásával Ön elfogadja ezeket.
A webáruházban feltüntetett termékek ára bruttó ár, a kosárba helyezett tételeknél kerül részletezésre az ÁFA értéke. Amennyiben technikai okok miatt téves ár vagy már nem kapható termék jelenik meg a webáruházban, illetve, ha nem áll épp rendelkezésre a megrendelt mennyiség valamely termékből, a csomag elküldése előtt egyeztetünk Önnel telefonon vagy e-mail-ben. Az ilyen megrendeléseket csak ezt követően vesszük érvényesnek. Ezért az oldalunkon szereplő termékek és árak nem minősülnek ajánlattételnek, csupán tájékoztató jellegűek.
A Vasztély Borfalu Kft szabadon élhet a portál-tartalom megváltoztatásának jogával, beleértve az árakat és egyéb díjakat is. Bármikor módosíthatja az Általános Szerződési Feltételeket is. Az esetleges módosítás a weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba.
A weboldal elemeinek jogtulajdonosi hozzájárulás nélküli felhasználása a szerzői jogok megsértése miatt jogkövetkezményekkel járhat.
Webáruházunk nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő az általános szerződési feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.
A WEBÁRUHÁZBAN TÖRTÉNŐ VÁSÁRLÁS LÉPÉSEI:
Bejelentkezés/regisztráció: Webáruházunkban Ön regisztráció nélkül is tud vásárolni, ez esetben nem kell bejelentkeznie. Ellenben ha regisztrálni szeretne, akkor a jobb felső sarokban lévő REGISZTRÁCIÓ gombra kattintva regisztrálhat adatai megadásával vagy beléphet a már korábban megtörtént regisztráció esetén bejelentkezési neve és jelszava begépelésével.
A termék kiválasztása: A kategóriák oldalról ki tudja választani a megrendelni kívánt termék(ek)et. A termék képére vagy a VÁSÁRLÁS gombra kattintva láthatja az adott termék adatlapját, ahol további információkat kaphat a termékről. Itt megadhatja, hogy hány darabot rendelne a rendelkezésre álló változatokból, majd a KOSÁRBA gombbal hozzáadhatja vásárlói kosarához. A bal oldalon levő TERMÉKKERESŐ funkcióval közvetlenül is a kívánt termékre kereshet.
Megrendelés: Miután végzett a termékek kiválasztásával, a jobb felső sarokban lévő KOSÁR TARTALMA feliratra kattintva megkezdheti a termékek megrendelését. A következő oldalakon 4 lépésben juthat el a rendelendő tételek megadásától a tényleges megrendelésig. Útközben még módosíthatja a egyes termékek mennyiségét, vagy megadhat szállítási címtől eltérő számlázási címet is. A negyedik lépésben végül a MEGRENDELÉS ELKÜLDÉSE gomb megnyomásával juttathatja el hozzánk megrendelését.
Rendelés visszaigazolása: Megrendeléséről visszaigazoló emailt küldünk az Ön által megadott email címre. Ha a megrendelést követő három órán belül ez nem érkezik meg Önhöz, kérjük, ne küldje el újból megrendelését, hanem vegye fel velünk a kapcsolatot az info@debreczenipince.hu e-mail címen.
A küldemények átvétele/kiszállítása: A webáruházban kiválasztott termékeket házhozszállítással juttatjuk el Önhöz vagy raktárunkban személyesen is átveheti. Amennyiben a kiválasztott terméket házhozszállítással rendeli meg, úgy azt a rendeléstől számított 5 munkanapon belül az MPL futárszolgálat juttatja el Önhöz. Házhozszállítás esetén a csomaghoz ÁFA-s számlát mellékelünk. Ez esetben Ön fizethet a rendelés leadásakor előre utalással, bankkártyával vagy készpénzzel a szállítást végző futárnak.
Az MPL a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni a címzett részére.Az első kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén, a címiraton feltüntetett címzett belföldi telefonszámán a Posta – az értesítő hátrahagyását vagy az értesítés küldését megelőzően – megkísérli egyeztetni a másodszori kézbesítés időpontját, amely legfeljebb az első kézbesítési kísérlet napjától számított 5. munkanap lehet. Az első kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén a Posta a postacsomag érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről – a jelen terméklapon feltüntetett eltérő rendelkezés hiányában – értesítőt hagy hátra vagy értesítést küld, melyen feljegyzi a kézbesítési kísérlet dátumát (hónap, nap, időpont) valamint
a) az egyeztetési kísérlet sikertelensége esetén azt a belföldi telefonszámot, amelyen a másodszori kézbesítés időpontját a címzett egyeztetheti;
b) az egyeztetési kísérlet sikeressége esetén a postacsomag második kézbesítési kísérletének egyeztetett idejét.
A kézbesítés kétszeri sikertelenségét követően az MPL a címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a postahelyet illetve őrzési időt, ahol és ameddig a jogosult átveheti a csomagot. Amennyiben az őrzési idő elteltével a csomag nem került átvételre, úgy a megrendelést töröljük.
Lehetősége van a megrendelt termékeket a Vasztély Borfalu Kft. telephelyén (2091 Etyek, Újhegyi út 83.) vagy az UNO-Borklubnál (BP, XXII. ker. Mária Terézia út 60.), személyesen is átvenni előzetes telefonos (Tel: (0036) 30 746-8220) egyeztetést követően. Fizetésre ilyenkor személyesen készpénzben, vagy bankkártyával vagy a rendelés leadásakor előre utalással, vagy bankkártyával van lehetősége.
A házhozszállítás költsége + az utánvét díja Magyarországon belül:
1-19 999 Ft rendelési értékhatár között: 5.000 Ft
20.000 Ft rendelési érték felett: ingyenes.
A VÁSÁRLÁSTÓL VALÓ ELÁLLÁS JOGA, MÓDJA, KÖVETKEZMÉNYEI
A Távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) számú kormányrendelet rendelkezései alapján a vásárló az áru átvételét követő 8 munkanapon belül, indoklás nélkül elállhat a vásárlástól. A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette, ennek igazolására a kiszállításkor kapott számla szolgál. A terméket eredeti, sértetlen állapotban kell a számlával együtt visszajuttatnia a Vasztély Borfalu Kft. székhelyére (1124 Budapest, Thomán I. u. 16. 1. lph.2/1.). A postán részünkre elküldött, posta hibájából meg nem érkezett csomagokért felelősséget nem tudunk vállalni. A Vasztély Borfalu Kft kizárólag új állapotú (sérülésmentes, hiánytalan tartalmú) termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat megtéríteni.
Az elállási jog gyakorlása semmilyen többletköltséget nem jelent az Ön számára, a termék visszajuttatásáról azonban Önnek kell gondoskodnia és ennek költségét viselnie. Amennyiben a 8 munkanapon belüli elállás jogán visszaküldött csomag megfelel a fenti feltételeknek, a Vasztély Borfalu Kft kötelezettséget vállal arra, hogy a vételárat a hatályos jogszabályokban rögzítetteknek megfelelően, a csomag átvételét követő 30 napon belül hiánytalanul visszautalja a vásárló részére az előzetesen megadott számlaszámra, vagy az áru személyes raktárba való eljuttatása esetén, készpénzben fizeti vissza.
SÉRÜLT, HIBÁS TERMÉK CSERÉJE
A Vasztély Borfalu Kft az egyik legfőbb szempontnak tartja, hogy az eladott áruk minősége minden esetben megfeleljen az elvárásoknak. Azonban ha a termék mégis gyártási hibás és ezt munkatársunk nem vette észre csomagoláskor, úgy raktárunkba visszajuttatva, számla ellenében 3 napon belül kicseréljük, vagy ha nincs már az adott termékből raktáron, levásárolhatja az árát.
Előfordulhat, hogy szállítás közben sérül meg a termék, ezért kérjük, minden esetben az áru átvételét követően, a futár előtt ellenőrizze annak épségét, máskülönben nem áll módunkban visszatéríteni sérült áru vételárát!
Amennyiben a vásárló megrendelését személyes átvétellel kérte, de mégsem veszi át a Vasztély Borfalu Kft. telephelyén vagy átvételi szándékát nem erősíti meg telefonon illetve emailben 15 napon belül, a megrendelését stornózzuk a rendszerünkből.
A termékekkel, szállítással vagy a vásárlási feltételekkel kapcsolatban az alábbi elérhetőségeken kaphat bővebb felvilágosítást: 
E-mail: info@debreczenipince.hu
Tel: (0036) 30-746-8220